Marketing si Promotii

Marketing si Promotii

Regulile flexibile Magento de stabilire a preţurilor permit crearea eficientă a unor promoţii diverse pentru creşterea ratelor de conversie. (?)

Cuplate cu instrumente puternice cum ar fi up-sell-uri, cross-sell-uri şi altele pentru creşterea valorii medii a unei comenzi, instrumentele puternice de marketing Magento asigură funcţionalitatea şi uşurinţa de utilizare pentru creşterea vânzărilor online.

 

Oferta de marketing şi promoţii

  • Club de Private Sales ce include evenimente, invitaţii şi permisiuni de acces la categorie

  • Reguli de stabilire a preţurilor cu capacitate de limitare a acestora la magazine, grupuri de clienţi, perioadă de timp, produse şi categorii specifice. De exemplu: Discount procentual | Discount fix | Transport gratuit | Cumpără produsul x, primeşte produsul y cu reducere procentuală sau fixă | Cumpără produsul x, primeşte transport gratuit pe comandă | Cumpără produsul x, primeşte reducere procentuală | Cumpără produsul x, primeşte reducere fixă

  • Catalog de preţuri promoţionale cu reducere procentuală sau fixă pentru magazine, categorii, produse specifice

  • Opţiune de transport gratuit

  • Listă preţuri multi-tier pentru reduceri în funcţie de cantitate (3 buc la 10 lei)

  • Pachete de produse

  • Stabilirea preţurilor pentru grupuri de clienţi şi preţuri tier pentru grupuri specifice

  • Instrument de lansare a paginii (în cadrul unor campanii)

  • URL-uri SEF (Search Engine Friendly)

  • Rescrierea URL-urilor

  • Produse vizualizate recent

  • Articole comparate recent

  • Instrument de promovare a articolelor noi

  • Up-sell-uri în coşul de cumpărături

  • Cross-sell-uri pe paginile produsului

  • Opţiunea "Trimite unui prieten" pentru toţi vizitatorii sau doar utilizatorilor înregistraţi

  • Trimite Wishlist-ul unui prieten prin Email sau RSS

  • RSS Feed pentru produse, oferte sau taguri noi

  • Harta siteului generată automat

  • Google Site Map

  • Sondaje

  • Newsletter Management